Pakket niet ontvangen

Helaas kan het wel eens gebeuren dat de levering van een pakketje vertraagd is, een pakketje vermist raakt tijdens het sorteer proces van de vervoerder of tijdens het transport. Sinds we te maken hebben met het covid-19 virus, worden veel meer online bestellingen gedaan en er worden dagelijks enorm veel pakketjes verwerkt en vervoerd bij de vervoerders. Hierdoor worden er ook meer foutjes gemaakt bij de vervoerders en raken er meer pakketjes vermist.

Bestellingen die voor 18.30 uur worden geplaatst, worden door ons dezelfde dag nog verzonden en horen de volgende dag geleverd te worden. Vanwege de toegenomen online bestellingen, hebben de vervoerders het erg zwaar gekregen en lukt het helaas niet altijd meer om een pakketje de volgende dag af te leveren. We hopen op jullie begrip voor deze situatie en probeer indien mogelijk uw bestelling wat eerder te plaatsen en niet een dag voordat u het nodig heeft. Dit voorkomt teleurstellingen.

 

Vermissing procedure

Wanneer het pakketje 4 werk dagen na de verzending nog niet geleverd is, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan navraag doen bij de vervoerder en kunnen een onderzoek opstarten, mocht dit nodig zijn. De vervoerder gaat dan een onderzoek doen naar uw zending, om uit te zoeken wat er gebeurd is en om te achterhalen waar het pakketje gebleven is. Zo’n onderzoek is niet in 1 dag afgerond en kan wel een week duren. In sommige gevallen wordt er door de vervoerder gevraagd of de klant een aantal vragen kan invullen. Deze vragen staan op een officieel formulier, welke door de klant ingevuld en ondertekend dienen te worden. Dit is nodig voor het onderzoek en hiermee kunnen wij eventueel een claim indienen voor een vermist pakketje.

Wanneer een zending definitief vermist blijkt te zijn, zullen wij de bestelling nogmaals verzenden of we storten het bedrag terug op uw rekening. Gelukkig wordt het vermiste pakketje soms nog terug gevonden en dan wordt deze alsnog afgeleverd op het aflever adres. Daarom moeten wij eerst het onderzoek van de vervoerder afwachten, voordat wij de bestelling nogmaals versturen of terug betalen. Wilt u het onderzoek niet afwachten omdat u het product zo snel mogelijk wilt ontvangen, dan is het verstandiger om nogmaals een bestelling te plaatsen. Wanneer het onderzoek is afgerond en het pakketje definitief vermist is, zullen wij het bedrag terug storten.