Product reviews kunnen zeer waardevol zijn voor ons en voor onze bezoekers en klanten. Door middel van een product review, kunt u uw ervaring delen over het product. Hier kunnen niet alleen wij belangrijke informatie uit halen, maar ook onze klanten.
Helaas worden product reviews ook gebruikt voor andere zaken, die niet van toepassing zijn op het product. Alle zaken die niet over de
product ervaring gaan, kunnen op andere manieren met ons gedeeld worden. U kunt ons een e-mail sturen, de FAQ optie gebruiken of het contact formulier invullen.
Daarom zijn we helaas genoodzaakt om enkele richtlijnen op te stellen, zodat het voor iedereen duidelijk is wat er in een review geplaatst kan worden en wat hier niet in thuis hoort. Mocht een review niet voldoen aan deze richtlijnen, dan hebben wij de mogelijkheid om een review te verwijderen. Hier wordt u van op de hoogte gesteld en u wordt in de gelegenheid gesteld om de review aan te passen. Het gaat hier niet om een vorm van censuur, want ook negatieve product ervaringen laten we gewoon toe.
Wat hoort er in een review te staan
- Ervaring met het product
- Ervaring met de verpakking
- Ervaring met de levertijd
- Mening over de prijs
- Kwaliteit beoordeling
- Of het product geschikt was voor uw doel
- Overige informatie die u wilt delen over het product
Wat hoort er niet in een review te staan
- Informatie met betrekking tot de service van PostNL, DPD etc..
- Gezondheidsclaims ( geen effecten en werking beschrijven )
- Voedingsclaims ( beweringen over de samenstelling )
- Opmerkingen zoals “geen commentaar”
- Om informatie of advies vragen
- Reclame / spam plaatsen
- Persoonlijke informatie